Barbie Girl!!

I'm a Barbie girl in a Barbie world
life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Haha jag är såå trött men det gör ingenting!! Jag ska snart sätta mig och läsa lite i teoriboken innan jag drar mig in till stan för körlektion.. Jag är lite nervös haha fråga mig inte varför.. Men det kommer gå bra :)

Slutade för en stund sen.. Skolans Fn-rollspel började idag så där har jag spenderat den mesta tiden av dagen.. Det är roligt att se allas reaktioner och LÅNG tids arbete.. Men det roligaste utav allt är att se hur de ser ut.. :D

Men nu ska jag inte sitta här och skriva mer om detta jag har faktiskt viktigare saker för mig.. Nej så ska man kanske inte säga men jag har faktiskt inte så mycket mer att dela med mig av...

Mer om körlektionen och resten utav dagen får ni reda på senare, så kika in här om några timmar igen så ska ni se att jag har uppdaterat ännu en gång.. Även lite bilder kommer upp lite senare :)

Hoppas ni får en fortsatt bra tisdag.. Det ska iallafall jag ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0