Inga bilder...

Kollade precis igenom min blogg och såg att jag inte lägger ut några bilder nästan... Det är jättedåligt av mig eftersom jag vet hur tråkigt det är att läsa bloggar utan bilder....

Ja får ta igen det nu idag då jag kommer lägga upp lite bilder från i sommar.. Vädret får mig verkligen att längta efter sommaren när det är soligt och skönt ute.. Det är dock inte speciellt varmt ute men man kan ju alltid sitta inne och titta ut och lårsas att det är sommar.


Bild på mig och Linnéa från valborg!!



Tills jag upptäcker att jag inte har någa bilder från i sommar.... :O Min data pajjade ju så alla bilder är borta.. Plus att min kamera också är pajj.....

Men men nu ska jag åka iväg en sväng med mammi pappi och faster annelie och kolla på 18 års present till mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0