Onödig skit

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: uttråkad (annars hade jag inte gjort denna)
Favoritgodis: gula pussmunnar
Är det nåt du absolut inte äter: korv
Kläder just nu: blåa leggins och en stor t-shirt
Musik just nu: Edward Maya Feat Alicia – Stereo Love - Radio Edit
Vad sa du senast: 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vad är tidsepok?
Sommarplaner: åka utomlands och bli bruuuuuun :D (jag är ju tydligen ett spöka jämfört med paulina eller hur var det jennifer?)
Fisk eller badkruka: inte fisk men inte badkruka, gillar bara inte att bada!!
Saft eller alkohol: alkohol
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: sommar och sol, kort tajt kjol!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med : telefon, mat, bäst vän
Spelar du nåt instrument: trummar i luften
Morgon- eller nattmänniska: sover på natten, sover på morgonen.. Eeh!
Sparare eller slösare: slösare med stora bokstäver!!
Bästa film: dagboken
Tror på liv på andra planeter: ne..
Tror du på mirakel: kanske, kanske inte ;)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? alla kan om dom vill
Ser du dig själv som tolerant mot andra: om de är positivt så ja, annars nej?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: yessir....
Snarkar du? nej :)
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? livrädd
Äckligaste insekten: spindel & skalbagge (mest spindel....)
Största svaghet: finns det några?? Nej, jag skulle inte tro det ;)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna flyga. Då hade jag flugit till Malin ikväll
Vad vill du jobba som? något som gör mig rik
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? haha nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har piercing, naveln och öronen + tragus eller va det nu heter..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städat!!!
Gungar du på stolen? ja det gör jag väll
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? skulle jag säkert men när jag väl står är uppe hade jag aldrig vågat..
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger tror jag men jag vet inte riktigt
Är du rädd för blod? aaa det är jag väll..
Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? yes, sjunger alltid
Anser du att du är stark? japp, starkast i världen
Brukar du sola? på sommaren ja, men nu ser jag ut som ett spöke men ska köpa solkort nu för jag måste vara brun tills min födelsedag om exakt två veckor... Tänk att jag fyllar 18 hela år om två veckor idag!! :D
Vad gör du om du får hicka? väntar tills någon skrämmer mig
Röker du? nej, fina flickor röker inte :D
Snusar du? nej

Använder du knark? ja, typ varje dag.. eeeh, nej!!
Kaffe, te eller inget? fanta :)


Kommentarer
Postat av: fredrika

hej emeliepemelie du är söt. puss och kram fredrikipiiiiki.



ps. du smaskar med ditt tuggemeeee. ds.

2010-03-24 @ 11:41:16
URL: http://fredrikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0