Tingeling

Hejsan alla solstrålar..

Haha solstrålar passar faktiskt in i dagens väder ;) Solen skiner :D Haha jag är sån töööönt...

Men men vet ni vad jag glömde berätta för er igår? :O

Nu blev ni allt lite intresserade va ;)?
Nej men när jag vra ute och övningskörde med pappa igår så vinkade en polis in oss så jag fick blåsa i en sån alcohol sak... Jätte hemskt verkligen, något av det läskigaste i mitt liv... Pappa fick också blåsa men det gick bra och det var en tjejpolis.. Det gjode så allt gick ännu bättre, för mig iallafall.. Känns mkt tryggare äb en gammal stor man..

Skitsamma
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, sitter här på lektion med Moa :D Den slutar halv 5..... Och jag har såååå tråkigt...

Kollade precis på bilder på Tingeling, filmen är så jävla bra.. Vill se den nu!!
Hon är så grymt söt med!!



Bajs bajs, skriver mer sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0