Studiedag

Yessir, idag är det studiedag.. Jätteskönt!!

Va tycker ni om att Anna vann melodifestivalen ?? Jag tycker själv att hon är ganska bra men det finns bättre.. Jag höll på Darin som dock såg jävligt besviken ut för sin 4:de plats..

Men men.. Åsa på jobbet smsade igår och frågade om jag kunde jobba lite extra så idag ska jag allt dra mig dit och jobba.. Måste bara åka till skolan en snabbis innan, men det är lungt jag börjar inte förän vid 16 ...

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..
Men jag kan väll berätta att vi inte har någon riktig skola imorgon heller eller asså vi har volleyboll turnering hela dagen så det är nice :D

Aja skitsamma.. Ni får ha en bra måndag iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0