Svenska mässan

Idag va det ingen skola.. Så skönt!! Vi skulle istället åka till Svenska mässan och kolla på vad UF-företagen sålde.. Det fanns mycket fina saker!!

Dagen började med att jag missade min jävla körlektion.... Tummen ner!! Det blev att åka hem till Paulina en stund innan vi drog oss vidare in till stan..

Vi åt sushi sen blev det svenska mässan.. Måste bara säga att jag älskar sushi, det är så sjukt gott :)

Skitsamma.. Nu sitter jag här, kom precis hem från Marie-Louise som opererades igår.. Jag tycker så synd om henne :(
Men hon mår bättre idag iallafall och det är ju bra :D

Kan tyvärr inte skriva mer, eller kan kan jag väll men jag ska kolla på TV så det blir lite svårt ;) Hursomhelst jag skriver mer ikväll :) Men kom ihåg!! Jag lovar inte att jag ska skriva mer eftersom jag känner mig själv nu i detta läget och det blir ALDRIG som man lovar!! Dåligt av mig jag vet men det är så det ligger till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0