Gårdagen

Hejsan alla älskade läsare (förmodligen bara malin) Men hej Malin :D

Nu tänkte jag berätta lite om gårdagen..
Eller nej men jag kan säga att jag hittade en riktigt snygg klänning som skulle sitta bra på mig på fredag då vi ska hem till Fredrika och fira henne ♥ Hon fyllde ju 18 i söndags :D
Grattis snygging!!

Ja men iallafall..
Jag köpte klänningen och jag är grymt jävla stolt!! Bilder kommer sen!! Dock riktigt dåliga... Men men mer bilder kommer ju senare då ni får se den lite bättre ;)


Haha om jag ska vara helt ärlig så ser den inte så fin ut på bilden men det är den och det kan jag lova!!
Den kostade endast 399 kr från ;)?? Gissa?
Nej men jag tänker faktiskt inte berätta var jag köpte den.. Det är lite segt att man inte kan göra det utan att folk kommer med likadana sen..

Till denna tänkte jag ha någon lätt svart kofta eller nått över så man inte förstör klänningens söthet.. Kan man ens säga så?? Skitsamma, jag ska även ha min nya snygging klocka som är samma färg som blommorna, svarta klackar, sist men inte minst ska jag ha min rosa mockajacka.. Även den är i samma färg som blommorna, och svarta nylon till det såklart!
Visst kommer jag vara riktigt snygg ? ;)
Haha nejdå..
Jag hoppas ni fattar att jag är lite oseriös med det hela ?
Men snygg kommer jag bli iallafall :D

Sen köpte jag även två ringar från ..... för 99 kr st!
1. Döskallering
2. En stor med massa färger



Även denna bilden blev grymt kass... Men vafan gör det? Det är inte jag som kommer störa mig iallafall :)

Men nu kan jag inte skriva mer.. Jag har annat att tänka på.. För imorgon är det en STOR dag!!
Önska mig lycka till ;)


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0